...ja toesti ei midagi enamat. Aja/voimaluse korral yritan siia mingit infot visata.
Saabumise kohta seda, et lend Frankfurt'ist oli vahemaandumise (paaritunnise peatusega) Singapuris. Maandumine Singapuri kyll esimese katsega ebaonnestus elektroonikavea tottu, kuid teise katsega saime jalad maha. Seisma ja"ime maandumisraja lopus ning ootasime puksiiri - terve lennuva"lja liiklus oli ysna rivist va"ljas. Termianli saabusime ka tuletorjeautode saatel. Tollesama lennuga pidime peale paaritunnist peatust ka Sydney'sse minema, kuid tol pyhapa"evasel pa"eval see lennuk kyll enam kuhugi ei lennanud, niiet moned onnelikud (k.a. mina vist) saime Sydney asemel otselennule Melbourne (mis oligi mu esmane sihtkoht) - tolle lennu va"ljumine venis ka kuskil tunni jagu (ootas meid?) - aga siin ma olen.
Ilmad on yldjuhul head olnud, ta"na on kyll yllatavalt jahe - ehk miski 15 kraadi. Muidu on olnud nii pa"ikest kui ka veidi a"ikest kuid kraadiklaasi pygal on yldjuhul ikka 20ne kandis olnud.
Hinnaskaala on ta"iesti talutav - ilma nn erivajadusteta elab siin kuskil 20 dollariga (ehk siis 8 x 20) vabalt a"ra (ise shopates saad soojad saiad ja joogi ja ka miskit magusat umbes 10 taala eest) - ehk veelgi odavamalt. Koos o"o"bimisega siis saaks kuskil 50 dollariga pa"evas vabalt hakkama.
Linna kohta olin eelnevalt kuulnud, et see on spordi ja parkide linn - raske rohkemat lisada. Jalgrataste seljas ollakse juba kella 5st-6st hommikul. Rattalaenutuse hind oli 35 taala pa"ev ning miski 100 taala na"dal. Loomulikult oli ka tunniseid jm variante. Niiet jah - sobiva ilma korral kobin ratta selga, ja"tan ma"rksa kallima paadisoidu mo"o"da Jarra joge seekord rahule.
Pargid on ka suurepa"rased, kasvoi lounaso"o"ki murul pikutades syya.
Pildistada pole eriti viitsinud, kuskil veidi alla 100 pildi on tehtud - yritan kuhugi needgi edastada. Jalaka"imisrekordid on ka vabalt purustatud - viie pa"evaga tuli sadakond kilti vabalt a"ra. Mis linnaga tutvumiseks ikka parim on (peale ratta), kui oma jalad.
Seniks-kuniks!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment